•    Mapa strony   •    Kontakt   •    English version
Monitoring mediów

Nasza agencja infobrokerska zajmuje się monitoringiem mediów – Internetu oraz prasy. Przygotowujemy dla Ciebie materiały bieżące lub archiwalne – w zależności od Twojego zapotrzebowania. Zależy nam, abyś otrzymał zbiór informacji, który spełni najwyższe oczekiwania. Wyniki prezentujemy w kilku możliwych formach, m.in.:

  • wycinków prasowych wraz z dokładnym opisem bibliograficznym,
  • zestawu linków internetowych z odpowiednim komentarzem,
  • galerii zdjęć związanych ze zleconym tematem,
  • katalogu najnowszych tytułów pojawiających się w artykułach,
  • i innych.


Jesteśmy gotowi do podjęcia współpracy jednorazowej, jak i długotrwałej. Nasze usługi związane z monitoringiem mediów kierujemy w szczególności do firm oraz osób zainteresowanych pozyskaniem wiarygodnych materiałów merytorycznych z prasy oraz Internetu.

Przykładowe zlecenia związane z monitoringiem mediów:

  • Duże przedsiębiorstwo przemysłowe zamierza outsource’ować sprawy związane z księgowością do zewnętrznego centrum księgowego. Decyzja jest trudna do podjęcia, gdyż zaprezentowane oferty firm są bardzo zbliżone pod względem zakresu usług oraz  ich ceny. Postanowiono zlecić agencji infobrokerskiej monitoring Internetu oraz prasy branżowej pod kątem opinii na temat centrów księgowych, które zgłosiły się do współpracy.
  • Agencja interaktywna otrzymała zlecenie od prywatnego inwestora, który chce, aby zajęła się od A do Z przygotowaniem, wdrożeniem i prowadzeniem wortalu internetowego w zakresie elektroniki samochodowej. Aby zintensyfikować oraz przyspieszyć działania, agencja interaktywna zgłosiła się do infobrokera z projektem stałej współpracy w zakresie pozyskiwania contentu do tego serwisu.
  • Nowozatrudniony PR-owiec w jednym z banków z siedzibą na Śląsku postanowił przygotować dwuletni raport dotyczący wizerunku oraz opinii nt. tej firmy w mediach. Zlecił infobrokerowi przygotowanie zbioru wycinków prasowych z lokalnej prasy z artykułami o banku oraz wykaz linków internetowych do stron z podobnymi informacjami. Dla PR-owca najważniejsze jest zachowanie odpowiedniej chronologii w materiałach, oddzielenie uwag pozytywnych od negatywnych.
  • Firma zajmująca się konsultingiem IT z Warszawy chce zyskać pozycję lidera w zakresie wdrażania systemów klasy Workflow na rynku polskim. Aby podjąć strategiczne decyzje, potrzebuje bieżących informacji z prasy oraz Internetu na temat działań konkrencji, zmian w ich ofercie, opinii partnerów i klientów o współpracy.

 

Ostatnia aktualizacja: 07.07.2010 15:37:35
Copyright © 2010 infoSource   •   All rights reserved