•    Mapa strony   •    Kontakt   •    English version
Analizy i raporty
infoSource przygotowuje raporty oraz analizy metodą desk research, pozwalającą na opracowanie wiarygodnych wyników. Zanim jednak przystępujemy do pracy, zawsze przeprowadzamy szczegółowy wywiad ze zleceniodawcą, który ma na celu identyfikację dokładnych kryteriów wyszukiwawczych. Nasza agencja infobrokerska zajmuje się tworzeniem raportów i analiz dotyczących wszystkich sektorów rynku, a także różnych branż. Tylko od Ciebie zależy, jaki będzie ich zakres oraz forma. Nie narzucamy żadnych sztywnych wymogów formalnych, jesteśmy otwarci na wyzwania.


Przykładowe zlecenia związane z analizami i raportami:

  • Właściciele firmy zajmującej się produkcją mebli zamierzają przygotować stronę internetową, która będzie prezentować ich pełną ofertę. Chcą, aby witryna była ciekawa, przyciągająca uwagę potencjalnych klientów, a przede wszystkim inna niż wszystkie z tej branży. Zlecają agencji infobrokerskiej opracowanie raportu na temat dostępnych witryn internetowych przedstawiających usługi firm meblarskich.
  • Przedsiębiorca ma w planach otworzenie prywatnego przedszkola na terenie Niepołomic. Chce się dowiedzieć, jakie warunki oferują rodzicom konkurencyjne placówki w okolicy.
  • Firma logistyczna chce rozszerzyć współpracę partnerską na terenie Niemiec. Przygotowała profil przedsiębiorstwa, które spełnia kryteria formalne (m.in. okres działania, opinie klientów, liczba pracowników). Zadaniem infobrokera jest opracowanie raportu prezentującego wykaz potencjalnych partnerów.
  • Agencja zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami postanowiła zakupić i wdrożyć nowe oprogramowanie komputerowe dla administratorów. W tym celu zleca przygotowanie raportu na temat dostępnych programów informatycznych, w którym muszą być zawarte informacje dotyczące ich funkcjonalności.

Ostatnia aktualizacja: 07.07.2010 15:37:21
Copyright © 2010 infoSource   •   All rights reserved